20.12.11

"Fantasy" salad. My favourite recipes.

Салат "Фантазия". Избранное. "Mielikuvitus" salaatti. "Fantasy" salad.



Ру Салат "Фантазия"

- 1 банка красной фасоли в томатном соусе
- 2 луковицы
- 300 г копчёной колбасы
- 2 ст.л. майонеза
- пучок укропа

Маринад для лука:
- 4 ст.л уксуса
- 0,5 стакана горячей воды
- соль

Фасоль откинуть на дуршлаг, колбасу порезать соломкой, лук - полукольцами. Лук мариновать в смеси воды, уксуса и соли 10 мин. Отжать, перемешать с колбасой и фасолью. Добавить майонез, украсить зеленью укропа.


Fi "Mielikuvitus" salaatti

- 1 purkki punapapuja
- 2 sipulia
- 300 g savumakkaraa
- 2 rkl majoneesia
- nippu tilliä

Marinadi sipulia varten:
- 4 rkl etikkaa
- 0,5 lasia kuumaa vettä
- suolaa

Laita pavut purkista lävikköön, leikkaa makkara tankoiksi ja sipuli puolirenkaiksi. Sekoita kuuma vesi, etikka ja suola lasissa ja laita sinne sipuli 10 minuutiksi.
Väännä sipuli kuivaksi, laita kulhoon, lisää makkara ja pavut. Lisää majoneesi, sekoita kaikki ja koriste tillillä.


En "Fantasy" salad

- 1 pot of red kidney beans
- 2 onions
- 300 g of smoked sausage
- 2 spoons of mayonnaise
- a sheaf of dill

A pickle for onion:
- 4 spoons of vinegar
- 0,5 glass of hot water
- salt

Put the red beans from the pot into the colander. Slice the sausage to a sticks and the onion to a half-circles. Blend vinegar, water and salt in glass and put the onion there to 10 minutes.
Wring the onion out, put into the dish, add the sausage and the beans. Bland. Add the mayonnaise. Blend the salad. Decorate by the greens.

No comments:

Post a Comment

Тэги, допустимые в комментариях

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...